Marka Lirene oficjalnym partnerem PGNiG Superligi Kobiet - ENERGA Start Elbląg
Marka Lirene oficjalnym partnerem PGNiG Superligi Kobiet
Wsparcie kobiet pełnych pasji to idea bliska Lirene – marce innowacyjnych, bezpiecznych, przyjemnych w stosowaniu kosmetyków tworzonych z troską o środowisko naturalne. Dlatego w sezonie 2020 / 2021 Lirene została Oficjalnym Partnerem Superligi Kobiet, wspierając zawodową ligę piłkarek ręcznych. „Lirene to marka kosmetyków tworzonych przez kobiety – ekspertki, kierujące się pasją do odkrywania i opracowujące innowacyjne formuły, dzięki którym wszystkie kobiety każdego dnia mogą wyglądać pięknie i czuć się dobrze. Ta idea „przez kobiety dla kobiet” jest nam bliska od początku istnienia marki i przejawia się w naszej codziennej pracy nad kosmetykami, a także w programach CSR, takich jak Plebiscyt Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura, we wspieraniu licznych fundacji oraz w działaniach sponsorskich. Dlatego z dumą angażujemy się w Partnerstwo Superligi Kobiet i z ogromną przyjemnością będziemy honorować pełne pasji piłkarki ręczne – mówi Joanna Orfinger, Global Marketing Manager marki Lirene. Na mocy podpisanej umowy, marka Lirene zyskała status Oficjalnego Partnera Superligi Kobiet w sezonie 2020/2021. Lirene będzie Partnerem wyboru najlepszych zawodniczek każdego meczu, którego już wkrótce będą mogli dokonywać kibice, a kosmetyki Lirene to Oficjalne Kosmetyki Superligi, zagoszczą więc w łazienkach Zawodniczek. Marka promowana będzie w obiektach, w których rozgrywane będą mecze, podczas transmisji w TVP Sport, a także w social mediach Superligi Kobiet oraz klubów.
Wsparcie kobiet pełnych pasji to idea bliska Lirene – marce innowacyjnych, bezpiecznych, przyjemnych w stosowaniu kosmetyków tworzonych z troską o środowisko naturalne. Dlatego w sezonie 2020 / 2021 Lirene została Oficjalnym Partnerem Superligi Kobiet, wspierając zawodową ligę piłkarek ręcznych.
„Lirene to marka kosmetyków tworzonych przez kobiety – ekspertki, kierujące się pasją do odkrywania i opracowujące innowacyjne formuły, dzięki którym wszystkie kobiety każdego dnia mogą wyglądać pięknie i czuć się dobrze. Ta idea „przez kobiety dla kobiet” jest nam bliska od początku istnienia marki i przejawia się w naszej codziennej pracy nad kosmetykami, a także w programach CSR, takich jak Plebiscyt Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura, we wspieraniu licznych fundacji oraz w działaniach sponsorskich. Dlatego z dumą angażujemy się w Partnerstwo Superligi Kobiet i z ogromną przyjemnością będziemy honorować pełne pasji piłkarki ręczne – mówi Joanna Orfinger, Global Marketing Manager marki Lirene.
Na mocy podpisanej umowy, marka Lirene zyskała status Oficjalnego Partnera Superligi Kobiet w sezonie 2020/2021. Lirene będzie Partnerem wyboru najlepszych zawodniczek każdego meczu, którego już wkrótce będą mogli dokonywać kibice, a kosmetyki Lirene to Oficjalne Kosmetyki Superligi, zagoszczą więc w łazienkach Zawodniczek. Marka promowana będzie w obiektach, w których rozgrywane będą mecze, podczas transmisji w TVP Sport, a także w social mediach Superligi Kobiet oraz klubów.
– Superliga Kobiet to zmagania gladiatorek i świetnych sportsmenek. Przede wszystkim to jednak zmagania wspaniałych i atrakcyjnych kobiet. Bardzo nam zależy na wspieraniu i prezentowaniu naszych zawodniczek również od strony kobiecej. Dlatego jestem ogromnie dumny, że rozpoczynamy współpracę z firmą, która odpowiada na potrzeby kobiet i dba o nie. Cieszę się, że marka dostrzegła potencjał w zawodniczkach Superligi Kobiet i postawiła na promocję swoich produktów w jednej z najbardziej medialnych żeńskich lig sportowych w Polsce – mówi Piotr Należyty, wiceprezes Superligi Sp. z o.o.
Marka Lirene specjalizuje się w produkcji i sprzedaży wysokiej jakości kosmetyków dla kobiet. Kosmetyki Lirene są innowacyjne, skuteczne, przyjemne w stosowaniu, bezpieczne, a także tworzone w sposób odpowiedzialny, z poszanowaniem środowiska naturalnego.
Superliga sp. z o.o. jest spółką zarządzającą najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej w Polsce – PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet, odpowiadającą za prowadzenie rozgrywek, sprzedaż praw medialnych i scentralizowanych praw marketingowych.